Telefonul cetăţeanului verificat “la sânge” de Olguţa Vasilescu

olguta audiente Telefonul cetăţeanului verificat la sânge de Olguţa Vasilescu  poze

Sute de cetăţeni au apelat, în luna ianuarie 2013, la telefonul cetăţeanului pentru a semnala problemele cu care se confruntă. Astfel, 434 de craioveni au sunat la 0251.984 pentru a solicita ajutor în diverse chestiuni. Numărul de craioveni este impresionant dacă e să ţinem cont de faptul că, în aceeaşi perioadă a anului trecut, doar 54 de persoane au apelat la telefonul cetăţeanului.   Motivele ar fi următoarele: o verificare drastică a fiecărui caz în parte dar şi înlesnirea circuitului sesizărilor. Mai exact, la ora 8, toată sesizările cetăţenilor sunt preluate de primarul Băniei, Olguţa Vasilescu, care le distribuie serviciilor şi regiilor din subordine. Acestea au timp până la ora 14, să soluţioneze fiecare problemă, atunci când ajung din nou la edilul şef care le ia la puricat. Olguţa Vasilescu nu se mulţumeşte  cu răspunsul celor din subordinea sa, care susţin că au rezolvat cazul, ci apelează telefonic craiovenii care  s-au adresat municipalităţii.  În acest mod, primarul monitorizează şi activitatea angajaţiilor din subordine.

Construcţiile ilegale, în topul sesizărilor

În topul realizat de către funcţionarii publici, referitor la  problemele semnalate, se numără construcţii ilegale, canalizare înfundată, capace de canal furate, tulburarea liniştii publice, salubrizarea sau distrugerea diverselor componente ale locurilor de joacă. Însă craiovenii apelează 0251.984 şi cu probleme care nu ţin de competenaţa primăriei şi care se află în ograda celor de la CEZ sau Distrigaz. În această situaţie, funcţionarii nu rămân indiferenţi ci apelează la furnizorii respectiv, le prezintă din nou situaţia şi le reamintesc să îi ajute pe craioveni.

Printre cazurile semnalate se numără şi cel al unui craiovean care la ora 8.57, pe data de 31.01.2013, a apelat 0251.984 pentru a reclama comportamentul neadecvat al unui şofer de la RAT  care nu a terminat ruta, aşa cum era specificat, şi nu a ajuns până la staţia de la Simplon.  Şoferul în cauză a fost identificat şi i s-a cerut notă explicativă, situaţia urmând a fi analizată în comisia de disciplină din cadrul regiei, în această lună.

Pe data de 1 februarie 2013, o craioveancă a sunat la telefonul cetăţeanului pentru a cere prelungirea programului de asistenţă socială pentru şotul şi soacra sa. Femeia a motivat că este grav bolnavă şi abia se mai poate îngriji pe ea. Drept urmare, după o analiză amănunţită a cazului, s-a dispus ca, celor în cauză, să le fie asigurat un program de îngrijire 4 ore pe zi de luni până vineri.

Amintim că numărul de telefon 0251.984 este disponbibil non-stop 7 zile din 7.