PROBLEMA CĂRȚILOR DE IDENTITATE, REZOLVATĂ

 

 

Începând de luni 19.04.2021, persoanele care au depus cereri de eliberare cărți de identitate anterior datei de 01.04.2021, își pot ridica în sfârșit actul de identitate de la ghișeele serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor, la care au depus cererea.

Problema aprovizionării cu materialele necesare tipăririi cărților de identitate a fost rezolvată iar soluționarea cererilor de eliberare acte de identitate, va reintra în normalitate începând cu săptămâna viitoare, fără ca persoanele să mai fie nevoite să aducă documente justificative în susținerea cererii.

Folosim acest prilej pentru a-i informa pe toți cei care domiciliază în județul Dolj,  că pentru situații deosebite care necesită urgentarea eliberării cărții de identitate, cererea poate fi depusă și la ghișeele Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor Dolj care funcționează la etajul clădirii Centrului Comercial ,,Auchan”, din Craiova-str. Calea Severinului,  zilnic între orele 08.30-15.30 iar joia, programul este prelungit până la orele 19.00.

Recomandăm în continuare, celor care dețin acte de identitate a căror valabilitate a expirat după data de 15.03.2020 și celor cu acte de identitate a căror valabilitate va expira în perioada următoare, că nu sunt obligați să solicite preschimbarea deoarece, valabilitatea acestora a fost prelungită prin art. 4 alin.5) din Legea 55/2020, pe întreaga perioadă a stării de pandemie și încă 90 zile după încetarea acesteia.

Ultimele două luni de zile ne-au creat mari probleme, a fost o situație fără precedent după descentralizarea activității de evidență a persoanelor și sperăm să nu se mai repete.

Orice problemă, sugestie sau apreciere cu privire la serviciile prestate de angajații serviciilor publice comunitare de evidență a persoanelor din județul Dolj, rugăm să ne fie transmise pe adresa de mail a instituției: dpcep_dj@dj.e-adm.ro sau la numerele de telefon: 0351437038; 0351437039.

 

Cu stimă,

DIRECTOR EXECUTIV

MARIN STĂNICĂ