Olguţa Vasilescu, abonat fidel la telefonul cetăţeanului

olguta audiente Olguţa Vasilescu, abonat fidel la telefonul cetăţeanului poze

Edilul – şef al Băniei, Olguţa Vasilescu, face parte din categoria craiovenilor care, atunci când se confruntă cu o problemă legată de municipalitate, nu se sfieşte să pună mâna pe telefon şi să apeleze 0251.984, telefonul cetăţeanului. În acest mod, primăriţa se asigură încă o dată de funcţionalitatea serviciului pus la dispoziţia cetăţeanului. Ultima intervenţie de acest gen a avut-o pe 9 aprilie 2013, la ora 14.37, când, potrivit datelor furnizate de către Serviciul Relaţii cu Publicul din primărie, aceasta a semnalizat că, în spatele Liceului Tudor Arghezi, mai exact la blocul J42, un capac de canal lipseşte.

“Datorită eficienţei acestui număr, 0251.984, am reuşit ca a doua zi, respectiv pe 10  aprilie, capacul să fie înlocuit. Nu este prima dată când doamna primar îl apelează. Oricum, în ultima perioadă, cele mai multe apeluri pe care le-am primit se referă la solicitări de reparaţii curente pentru diverse străzi din oraş dar şi la probleme care ţin de salubritate “, a declarat Delia Ciucă, şefa Serviciului Relaţii cu Publicul din primăria Craiova.

Azi sesizezi, mâine primeşti răspuns

Craioveanul B.G. a apelat 0251.984, pe data de 5 aprilie, pentru a semnaliza “repararea şi reabilitarea gropilor de sub podul din Bariera Vâlcii spre sensul de circulaţie Brazdă către Centură deoarece este un pericol pentru ruperea autovehiculelor”, a precizat bărbatul. În cursul aceleaşi zile, după amiază, o echipă de specialişti din primărie au demarat lucrările care presupuneau reparaţii locale.

“Deoarece sâmbătă şi duminică a plouat, lucrările au fost întrerupte, fiind reluate luni, pe 8 aprilie. Au fost reparate 12 gropi, cu o suprafaţă totală de 10 mp, gropi care reprezentau defecţiuni majore ce periclitau bunul mers al circulaţiei. Lucrările mai ample nu au putut fi realizate deoarece strada Bariera Vâlcii este cuprinsă în proiectul “Reabilitarea infrastructurii rutiere pe relaţia N – S – E al polului de creştere Craiova, în vederea fluidizării traficului din zona metropolitană Craiova”. Legal nu putem interveni în aceste situaţii deoarece, în urma unui control, Curtea de Conturi ne poate sancţiona pentru că am făcut o reabilitare ca la carte deşi ştiam că aceasta se va face în cadrul respectivului proiect”, a adăugat Delia Ciucă.

Un alt craiovean a sunat la numărul 0251.984, pe data de 4 aprilie, ora 8.45, pentru a semnala că, la ghena de gunoi din spatele blocului său, un individ aruncă moluz dintr-o camionetă.  O patrulă a poliţiei locale a fost sesizată şi a confirmat reclamaţia cetăţeanului. Agenţii l-au sancţionat, pe cel prins în flagrant, cu avertisment scris după care l-au pus să încarce înapoi moluzul în maşină şi să facă curăţenie în jurul ghenei.

415 în 2013, 120 în 2012

Precizăm că, potrivit datelor primăriei, în luna martie 2013, numărul de sesizări primite la telefonul cetăţeanului a fost de 415, comparativ cu aceeaşi lună a anului trecut când doar 120 de craioveni au avut încredere să apeleze telefonul cetăţeanului sperând că le va fi rezolvată problema. “De la lună la lună încrederea craiovenilor în acest număr creşte. Este normal din moment ce întregul circuit este atent monitorizat şi verificat la sânge de către doamna primar. Când vezi că suni să îţi fie rezolvată o problemă şi găseşti deschidere, este firesc să apelezi din nou când apar alte probleme şi chiar să povesteşti apropiaţilor, că telefonul cetăţeanului funcţionează”, a încheiat Delia Ciucă.