Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan

IMG 2220 Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan poze

Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan

      

Cu ocazia Summitului mondial Climat care se va desfăşura la Paris în perioada 30 noiembrie – 11 decembrie 2015, Auchan, în parteneriat cu Immochan, organizează, în perioada   23-29 noiembrie 2015 în cadrul galeriei comerciale, o expoziţie de informare a cetăţenilor « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » dedicată copiilor între 8-12.

IMG 2208 Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan poze

Această expoziţie propune, o prezentare ludică şi ilustrează cum putem avea o viaţă cu mai puţin dioxid de carbon. În cadrul celor 6 afişe din cele 3 panouri, desene şi joc, expoziţia oferă informaţii despre efectul de seră datorat emisiilor de gaze, adaptarea naturii la schimbările climaterice, un viitor fără CO2 în cadrul energiei, transporturilor şi alimentaţiei.

 

 

Un mic personaj emblematic 

« INDIFERESCU »,  mic personaj fără griji, care există în fiecare dintre noi, mai mult neglijent decât nepăsător, descoperă încălzirea globală şi înţelege faptul că modul lui de a se comporta poate avea consecinţe pentru planetă.

 

 

IMG 2209 Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan poze

 

 

Micul nostru personaj învaţă astfel să devină « Indiferescu-plus », ca şi elevii din micul oraş englez Caversham. Aceştia sunt recompensaţi pentru că au venit la şcoală pe jos. Iar el descoperă că pedalând fericit bicicleta, este un protector… pentru climat!

 

Învăţăm, sensibilizăm fără a culpabiliza

Până la Summitul COP 21, copiii şi părinţii lor primesc din ce în ce mai multe informaţii de alertă despre pericolul care va fi dacă nu vom acţiona împotriva încălzirii globale. Da, dar ce trebuie să facem? Există deja multe soluţii pentru ca fiecare dintre noi să participe la diminuarea emisiilor de carbon responsabile de efectul de seră. Şi vor exista din ce în ce mai multe. Prin urmare este important să ne interesăm.

Acesta este mesajul lui Indiferescu-plus : pentru că este cu adevărat important să reducem încălzirea globală cu 2°C până la finalul acestui secol, să creăm cu toţii şi împreună o viaţă cu mai puţine emisii de carbon. Un proiect frumos al secolului XXI.

«  Suntem o companie responsabilă care participă în mod activ la protejarea mediului prin modalităţi din ce în ce mai ambiţioase. Alături de clienţii şi furnizorii noştri, din preocuparea faţă de încălzirea globală, ne propunem să reducem cât mai mult emisiile de carbon peste tot unde putem acţiona, de la producţie, transport, magazin şi până la consum şi utilizarea deşeurilor.», explică Tiberiu Dăneţiu, Director Marketing al Auchan România.

 

IMG 22131 Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan poze

 

O activitate dedicată în fiecare zi

Această operaţiune se adaugă altor acţiuni realizate de Auchan pentru a lupta împotriva încălzirii globale. În cadrul comitetului de dezvoltare durabilă, Auchan xxx(numele magazinului) lucrează pentru a reduce consumul de energie, pentru trierea deşeurilor, pentru informarea clienţilor despre alimentaţia sănătoasă…

IMG 2218 Expoziţia pentru copii « Să reducem emisiile de dioxid de carbon » în centrul comercial Auchan poze

Auchan propune o alimentaţie care necesită resurse de carbon reduse oferind produse proaspete locale şi produse care sunt adaptate climei locale. Astfel avem livrări de la producători locali direct în magazinele noastre.

Auchan, la nivel internaţional, luptă împotriva risipei alimentare de 20 de ani: donaţii de alimente bune pentru consum asociaţiilor; dar şi împotriva risipei de produse nealimentare cotidiene, prin organizarea de operaţiuni de colectare şi reciclare a produselor vechi (ghiozdane, produse de îmbrăcăminte, etc). O modalitate simplă de a sensibiliza clienţii pentru a consuma/achiziţiona produse responsabil.