„Eroi de poveste” și „Lecția de fapte bune” – câștigătorii celei de-a patra ediții a programului HEINEKEN pentru Comunități, în Craiova

heineken 10 „Eroi de poveste” și „Lecția de fapte bune”   câștigătorii celei de a patra ediții a programului  HEINEKEN pentru Comunități, în Craiova poze

HEINEKEN România anunță câștigătorii celei de-a patra ediții a programului

HEINEKEN pentru Comunități, în Craiova

 

Craiova, 7iulie 2015 – Asociația de Consultanță și Consiliere Economico-Socială Oltenia, cu proiectul „Eroi de poveste” și Asociația Fapte Bune pentru Comunitate, cu proiectul „Lecția de fapte bune” sunt câștigătorii programului HEINEKEN pentru Comunități, ediția 2015, derulat de HEINEKEN România și Asociația CSR Nest. Proiectele vor primi o finanțare în valoare de 40.000 lei fiecare, investiția făcută de HEINEKEN România în comunitatea locală din Craiova, prin programul HEINEKEN pentru Comunități, ajungând astfel la 360.000 lei.

 

Organizațiile nonguvernamentale câștigătoare au fost desemnate în urma unui proces de evaluare a proiectelor înscrise în programul ”HEINEKEN pentru Comunități” de către un juriu format din reprezentanți ai HEINEKEN România și ai Asociației CSR Nest.

 

Scopul proiectului „Eroi de poveste” este creșterea gradului de conștientizare în rândul societății civile și autorităților publice privind importanța existenței asistenței sociale în spitale, prin crearea și promovarea unui program specializat de voluntariat.

 

Prin proiectul „Lecția de fapte bune”, Asociația Fapte Bune pentru Comunitate  își propune dezvoltarea comportamentului de responsabilitate sociala a cel puțin 1.000 de elevi ai liceelor din municipiul Craiova, prin elaborarea și implementarea unei metodologii de educație filantropică.

 

Îi felicit pe câștigătorii ediției a patra a programului HEINEKEN pentru Comunități și pe toți cei care s-au înscris, și le mulțumesc că sunt alături de noi în inițiativa de a susține comunitatea din Craiova. Sunt mândru că putem susține proiecte relevante și contez pe asociațiile câștigătoare că vor livra rezultate cu impact pozitiv pentru comunitatea din Craiova”, declară Bogdan Cheța, directorul fabricii de bere HEINEKEN din Craiova.

heineken 5 „Eroi de poveste” și „Lecția de fapte bune”   câștigătorii celei de a patra ediții a programului  HEINEKEN pentru Comunități, în Craiova poze

Anul acesta în program au fost înscrise 9 proiecte din partea a 8 organizații neguvernamentale cu sediul în orașul Craiova. Proiectele depuse au acoperit toate cele trei direcții prioritare specifice pentru orașul Craiova, respectiv: 3 proiecte în domeniul dezvoltării comunitare, 1 proiect în domeniul cetățeniei active, 1 proiect vizează domeniul educației, iar 4 proiecte sunt mixte (educație-dezvoltare comunitară-cetățenie activă; cetățenie activă-educație). Aceste direcții au fost identificate anul trecut împreună cu reprezentanți ai societății civile, autorităților publice locale și mass media în cadrul unor sesiuni de consultări. Implementarea proiectelor câștigătoare va avea loc între 15 iulie 2015 – 15 februarie 2016, iar în această perioadă finanţatorul va organiza vizite permanente de monitorizare.

 

Identificarea priorităților pentru orașul Craiova realizată anul trecut în urma consultărilor cu societatea civilă, autoritățile publice și mass media locale ne-a permis o creștere a calității proiectelor depuse atât în 2014 cât și în 2015. Cele 9 proiecte înscrise în ediția din acest an a programului HEINEKEN pentru Comunități acoperă toate cele trei linii prioritare stabilite pentru orașul Craiova, iar prin natura lor răspund unor nevoi reale ale acestei comunități”, spune Sergiu Sebesi, președintele Asociației CSR Nest.

 

Despre HEINEKEN pentru Comunități:

Programul HEINEKEN pentru Comunități, derulat de HEINEKEN România în parteneriat cu Asociația CSR Nest, estedestinat sprijinirii comunităților locale în care compania operează, prin investiții în proiecte relevante pentru acestea. În cei cinci ani de desfășurare, prin programul HEINEKEN pentru Comunități, compania a investit la nivel național peste 1,6 milioane lei în 33 de proiecte implementate sau care sunt în curs de derulare.

 

Rolul Asociației CSR Nest în cadrul programului HEINEKEN pentru Comunități este de a asigura implementarea sa eficientă și de a coordona desfășurarea proiectelor câștigătoare din cele patru comunități locale, oferind suport și know-how pe toată durata de implementare a acestora. Pentru mai multe informații despre programul HEINEKEN pentru Comunități, vizitați website-ul www.heineken-pentru-comunitati.ro.

VIDEO
Castigatorii programului heineken pentru comunitati de anul acesta