Ce-şi face CJ Dolj cu mâna lui: sortare şi compostare de deşeuri

Consiliul Judeţean Dolj dă în administrare staţiile de sortare, transfer şi compost din judeţ nou înfiinţatei Direcţii de servicii publice din subordine. Instalaţiile, aflate în curs de autorizare, ar putea fi puse în funcţiune în câteva săptămâni.

Serviciul de sortare a deşeurilor municipale la nivelul întregului judeţ va fi dat în administrare Direcţiei Judeţene de Servicii Publice şi Utilităţi, potrivit unui proiect aflat pe ordinea de zi şi primei şedinţe de plen din acest an a Legislativului Judeţean. „Se modifică art. 3 din Hot. nr. 99/2020 care va avea următorul conţinut: «Se aprobă modalitatea de delegare a gestiunii temporare a serviciilor care fac obiectul dării în administrare către Direcţia Judeţeană de Servicii Publice şi Utilităţi Dolj prin gestiune directă». – Se modifică art. 4 din Hot. nr. 99/2020 care va avea următorul conţinut: «Activităţile specifice serviciului public de salubrizare care se dau în administrarea Direcţiei Judeţene de Servicii Publice şi Utilităţi Dolj sunt: a) Organizarea prelucrării, neutralizării şi valorificării materiale şi energetice a deşeurilor, b) Operarea/administrarea staţiilor de transfer pentru deşeuri municipale şi deşeuri similare; c) Sortarea deşeurilor municipale şi a deşeurilor similare în staţii de sortare; – Se modifică art. 9 care va avea următorul conţinut: «Pentru activitatea desfăşurată Direcţia Judeţeană de Servicii Publice şi Utilităţi Dolj va percepe tarife ce vor fi aprobate ulterior, conform legislaţiei în vigoare şi respectării politicii tarifare prevăzute în proiectul Sistem de Management Integrat al Deşeurilor în Judeţul Dolj»”, se arată în documentaţia supusă votului aleşilor judeţeni.

Tarif nou pentru sortarea deşeurilor

INTEGRAL IN INDISCRET