Angajaţii primăriei, daţi în primire până la unul. Olguţa a generalizat formularele de evaluare

olguta audiente Angajaţii primăriei, daţi în primire până la unul. Olguţa a generalizat formularele de evaluare poze

Edilul – şef al Bănie, Olguţa Vasilescu, a decis să implementeze la nivelul întregii primării ideea formularelor de la Direcţia de Realaţii cu Publicul. În urmă cu câteva săptămâni, şefa de aici, Delia Ciucă, a introdus un formular pentru cetăţenii care apelează la serviciile subordonaţilor săi. Formularul prezintă, în prima parte, o scurtă descriere a sa, fiind urmat de două întrebări legate de comportamentul funcţionarilor şi de o a treia prin care se urmăreşte a se vedea ce schimbări doresc craiovenii la serviciile primăriei:

1. În ce măsură sunteţi mulţumit de serviciile de informare şi consiliere ale funcţionarului public care v-a deservit?

2. Cum apreciaţi atitudinea (comportamentul) funcţionarului public cu care aţi intrat în contact?

3. Care consideraţi că sunt modificările care ar trebui făcute pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite?

“Doamna Primar a dispus  unor măsuri de îmbunătăţire a serviciilor oferite de către funcţionarii publici care intră în contact cu publicul prin introducerea de chestionare de evaluare, la nivelul instituţiei. Decizia se aplică în toate direcţiile şi serviciile care au birouri de relaţii cu publicul. Prin această măsură am dorit atât schimbarea atitudinii funcţionarilor publici cât şi monitorizarea comportamentului lor în realaţia cu cetăţenii. Aceste chestionare vor fi centralizate la sfârşitul fiecărei luni printr-un program special. Mai mult, domana primar a hotărât ca raportul de evaluare care se face anual să fie înfluenţat şi de rezultatul acestor chetionare de evaluare”, a declarat Delia Ciucă.