Angajaţii primăriei daţi în primire de craioveni

delia ciuca Angajaţii primăriei daţi în primire de craioveni poze

Angajaţii Direcţiei Relaţii cu Publicul, din primăria Craiova, sunt atent monitorizaţi. Pentru a fi sigură că funcţionarii publici îşi fac treaba ca la carte iar craiovenii pleacă mulţumiţi, Delia Ciucă, directoarea Direcţiei, a decis să introducă un formular pentru cetăţenii care apelează la serviciile subordonaţilor săi. Mai exact, fiecare craiovean care trece pragul Direcţiei primeşte, înainte de plecare, un formular pe care trebuie să-l completeze. Craiovenii pot bifa dacă au fost sau nu mulţumiţi de funcţionarii primăriei sau dacă aceştia s-au comportat ca nişte adevăraţi profesionişti.

“Scopul nostru este acela de-ai ajuta pe cetăţenii care apelează la primărie. Nu este posibil ca aceştia să plece de la noi dezamăgiţi de serviciile pe care le oferim pentru că, până la urmă, noi suntem plătiţi din banii lor. Acesta a fost şi motivul pentru care am decis introducerea acestui formular care reflectă modul în care funcţionarii se comportă în relaţia lor cu cetăţenii. Transparenţa este foarte importantă, cetăţeanul fiind prioritar. La sfârşitul fiecărei luni voi centraliza formularele şi voi şti care dintre colegii mei şchioapătă la capitolul lucru cu cetăţenii pentru a îndrepta această problemă. Până acum am primit semnale pozitive, craiovenii privind cu încredere noua metodă adoptată “, a precizat Delia Ciucă.